ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

اولین خرید کریسمس ارشا

1390/11/16 20:53
نویسنده : mamane arsha
4,613 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین کریسمست بود عزیزم از چند روز قبل با بابایی رفتیم یه فروشگاه که برات هدیه بگیریم اونجا که اولش خوابیدی بعدم که بیدار شدی فقط اسباب بازی ها و عروسکا رو نگاه می کردی و خوشحال بودی منم همش داشتم روی جعبه اسباب بازی ها رو می خوندم که ببینم کدومشون برای گل پسرم مناسبه خلاصه با بابایی کلی مشورت کردیم و برات یک تاب و یک روروک خریدیم اونجا شما حواست فقط به خوراکی ها و ابمیوه های بچه ها بود و اصلا به اسباب بازیت فکر نمی کردی که مجبور شدم برات آبمیوه هم بخریم ولی نمی تونستی صبر کنی تا بریم پولش و بدیم می خواستی همونجا بخوری منم مجبور شدم بهت بدم و بعدشم پوستشو دادم به صندوقدار تا حساب کنه  ی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کلارا
16 بهمن 90 22:50
الهی که من فدای این عشقم بشم که دلم براش یه ذره شده آخه


قربونت برم خاله جون
بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:20
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .


حتما بابای ملیسای خوشگل مرسی که برای پسرم هم لطف کردین و وبلاگشو دیدین