ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

مهمونی خونه خاله مریم دوست مامان کتی

1392/6/17 1:47
نویسنده : mamane arsha
3,831 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم خونه خاله مریم دوست مامان کتی یا به زبون خودم خونه یایان اینا دوستم رایان که از وقتی من خیلی کوچولو بودم با هم رفیق شدیم و هنوزم هستیم. اونجا به من خیلی خوش می گذره چون رایان یه علامه اسباب بازی داره که به من می ده و منم خیلی دوستش دارم خیلی پسر خوبیه خلاصه که تازگی ها رایان صاحب یک داداش کوچولو شده که اسمش کیانه ولی چون خیلی کوچولو بود من ازش می ترسیدم و اصلا سمتش نمی رفتیم حتی وقتی مامانی کتی هم بغلش می کرد من نمی رفتم جلو یعنی راستش و بخواین اصلا حواسم به مامانی نبود که چیکار می کنه همش بازی می کردیم و خوش بودیم تازه وقتی شاممون رو هم خوردیم برامون آهنگای درخواستی گذاشتن و من و رایان کلی کیف کردیم. شب هم به اینکه خیلی خسته بودم ولی هنوز دوست داشتم بازی کنم ولی دیگه مامان اینا خوابشون گرفت و زود اومدیم خونه البته مامانی ازمون عکس گرفت ولی خوب نشده عکساش حالا منتظر عسکای خاله مریم هستیم که برامون بفرسته و مامانی بذاره توی وبلاگم چشمک

 

شنبه 07/09/2013 مامانی کتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شبنم
18 شهریور 92 14:44
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
آزاده
25 شهریور 92 9:12
چقد زشتین هرسه تاتون
شايان
31 شهریور 92 7:02
به به رسيدن بخير ايشاله هميشه به شادي و خوشحالي
خاله عاطفه
14 مهر 92 17:17
خاله جون چه عجب بلاخره این مامانی اومد وبلاگت و به روز کرد !!! شما هم جسابی مرد شدی و آقا ... همیشه به شادی باشی عزیزم ...
دوشیزه بانو
25 مهر 92 23:44
vayyyy khoda bade 1 sal vaghti omadam inja cheghadr zogh kardam be gol pesaremon k cheghard bozorg shode,khoda hefzesh kone .... kheili zoghesho kardam mamanesh ishala hamishe shado salem bashid dosteton daram
sara kocholo
25 دی 92 23:44
سلامی به سپیدی برف آپم بدو بیا عزیزم رمز 9123
مامان عرفان
20 خرداد 93 10:59
عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک.تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
سولماز
9 آذر 93 22:59
سلام ووب وپسر زیبایی دارید خدا نگهدارش باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم