ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

کریسمس سال اول

1390/11/17 1:44
نویسنده : mamane arsha
7,612 بازدید
اشتراک گذاری

امسال کریسمس خیلی خوب بود صبح بیدار شدم و اومدم سراغ درخت البته مامانیم منو برد اونجا عینک دلم می خواست زودی کادوهامو باز کنم اول رفتم سراغ تابم بعدشم روروکم هر 2 تاشون خیلی خوشجل بودن کیف کردم بعدش مامان و بابایی لباسای گشنگم و تنم کردن و رفتیم بیرون شدم یه بابانوئل خوشتیم اینجوری

کادومو بهم بدین دیگه دوستش دارم 

 

 

 

من و pooh

ارشا و بابایی و ناهار خوجمزه کریسمس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

hamkoly
17 بهمن 90 3:00
سلام این یه سایته که من باهاش آشنا شدم کلی تقویم و کتاب عکس و ..... داره و یه نرم افزار خیلی ساده برای طراحی مطمئنم عاشق محصولاتش می شین کافیه عضو بشید راستی برای عضویتتون هم 10 تا عکس 10*15 براق مجانی هدیه می گیرید فقط رو لینک زیر کلیک کنید و خودتون ببینید. عید نزدیکه با عکسهای نی نی تقویم بسازید و کل سال کیفشو ببرید http://www.axprint.com/Signup/?IN=25242DS
عاطفه
17 بهمن 90 8:30
هم كريسمس مبارك هم كادوهاي خوشجلت عزيزم
خاطره مامان بردیا
17 بهمن 90 15:52
من عاشق اون کلاه فرزاد شدم به خدا.. می گم کتی ارشا داره شبیه خودت می شه ها


خاطره جون مرسی که بهم امیدواری میدی تو اولین کسی هستی که میگی ارشا شبیه منه همه میگن کپی فرزاده
محبوبه
18 بهمن 90 15:47
اولين سال كريسمس مبارك همينطور كه با آمدن به دنيا به بابايي و ماماني شادي دادي اميدوارم در تمام مراحل زندگي هم خودت و هم آنها شاد باشند
عرشیاوآرشا
23 دی 91 17:43
سلام آرشا جون من داداش آرشا کوچولویم 8 سالمه آرشا داداش من هم 3ماهه به دنیا اومده موفق باشی


Salam azizam shoma ham movafagh bashi gol pesare agha boos