ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

حرف های مامانی کتی با گل پسرش

1392/5/9 18:16
نویسنده : mamane arsha
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

ارشای گلم پسرک دوست داشتنی و امید زندگیم امروز وقتی دوباره نشستم که وبلاگت رو ببینم متوجه شدیم که مدتی طولانی است که برات هیچی ننوشتم از روزهای قشنگی که با تو دارم از شیرین زبونیات و از خاطرات خوشی که در کنارت دارم خیلی ناراحت شدم احساس کردم که این حق رو داری که بدونی وقتی کوچولو بودی چه روزایی داشتی و شاید هم این وبلاگ برات انگیزه ای بشه که فارسی نوشتن و خواندن رو زود یاد بگیری به خودم و خودت قول دادم که خیلی زود وبلاگت رو به روز کنم و خاطرات شیرین با تو بودن و بزرگ شدنت رو حتما دوباره برات بنویسم. به اندازه تمام دنیا دوست دارم مامانی جون ماچقلب پس دیگه الان باید بگی هووورررررررررراااا من دوباره اومدددددممممممم 

 

کتایون مامانی ارشا 2013/07/31

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهشید
9 مرداد 92 16:25
سلام، خدا ارشا کوچولو رو براتون حفظ کنه خیلی شیرین و دوست داشتنیه.
باباي مليسا
9 مرداد 92 16:31
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .
شایان
9 مرداد 92 19:57
سلام رسیدن بخیر کار خوبی می کنید که می خوایید وبلاگ رو بروز کنید - خدا برات حفظش کنه
ارسلان
24 مرداد 92 12:24
سلام.خوبه که ارشا اینقدر خاطره را توسط مامان وباباش برای خودش جمع میکنه