ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

اولین سال نو (نوروز 1391)

1391/1/18 1:05
نویسنده : mamane arsha
6,681 بازدید
اشتراک گذاری

این بهار اولین سالی است که این فرشته کوچولو در کنار ماست و من و بابایی از داشتنش خیلی خوشحالیم و خدا رو شکر می کنیم مامانی جون شما اینقدر شیرین و دوست داشتنی هستی که حتی وقتی می خوابی من و بابایی تحمل 1 ساعتی که داری استراحت می کنی رو هم نداریم و همش می آییم و توی اتاق نگاهت می کنیم و می ریم.

اما از روز اول عید بگم که چه روز خوبی بود. چون اینجا صبح زود یعنی ساعت 5:15 سال تحویل می شد من و بابایی تصمیم گرفتیم که بیدار شیم ولی از اونجایی که شما یک ساعت درست و حسابی هستی و هر روز ساعت 5 بیدار می شی و شیر می خوری دیگه ساعت کوک نکردیم و به امید شما خوابیدیم تا ساعت 5 ولی انگار که توی سال جدید شما تصمیم گرفتی که بیشتر بخوابی بیدار نشدی تا ساعت 7 صبح من و بابایی هم که حسابی خسته بودیم خواب موندیم. (فکر کنم امسال همش ما خواب باشیم)خمیازه ولی صبح تا بیدار شدی و صدای خوشگلت از توی اتاق اومد من و بابایی زودی اومدیم پیشت و عید دیدنی کردیم بعد هم که لباساتو پوشیدی و آماده شدی که با مامان بزرگ و بابا بزرگ و خاله ها از طریق نت عید دیدنی کنی و این هم عکسای گل پسر من توی سال جدید که اینقدر آقا و مودب نشسته که مامانیش ازش عکس بگیره

 

پسرم عاشق خنده هات، صدات،صورتت که مثل فرشته هاست،صدای نفساتم که من زندگی میده، گرمای دستای کوچولوت قلبم و روحم رو آروم می کنه وقتی به سمت من بلند می کنی و می خوای که بغلت کنم و وقتی می آیی توی بغلم از خوشحالی می رقصی فرشته ی نازنین کوچولوی من با تو دیگه آرزویی توی این دنیا ندارم امسال در کنارت به اوج لذت و شادی رسیدم عشق مامانی عیدت مبارک عزیز دلم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)