ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

ارشا کوچولو در Manoto T.V

1390/11/23 1:12
نویسنده : mamane arsha
10,807 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش وقتی عمه شیرین جونم آمده بود پیش ما بعدشم با مامانی و بابایی رفتیم تلفیزیون من و تو که خیلی از برنامه هاش مامانی و عمه شیرین تعریف می کردن آخه مدیر اونجا از دوستای قدیمی بابایی و عمه شیرینم بود مثل برنامه بیایین شام بخوریم زبان انکار خیلی گشنگه من که نمیدونم کسی که به من تعارف نمیکنه که بیام شام بخورم همش مامان منو ساعت ٧ میخوابونه خلاصه که رفتیم اونجا اولش یه آقای مهربون  که امسش عمو اعتمادی بود اومد و ما را برد پیش خانمای خوشجل و ناز قلب همشون تا منو دیدن خوشحال شدن و ازم تعریف کردن منم تا میامدن پیشم بهشون می خندیدم و کلی خوش اخلاق بودم خلاصه کلی عکس گرفتیم تازه کلی هم تیپ کارگردانی زده بودم که اگر ازم درخواست کردن سریع برم جلوی دوربین ولی راستشو بگم من از خاله های مهربون اونجا بخیلی خوشم اومد آخه چیکار کنم دست خودم نیست که......... اینم عسکای اون روز.

ارشا و مامانی و بابایی و خاله سالی جون

ارشا و مامانی و بابایی و خاله سالی جونم چشمک

 

من و عمو رها که داشتم غریبی می کردم و گریم گرفته بود گریهولی بعدش با هم دوست شدیم آخه موبایلشو داد که من بازی کنم

 

اینم ارشا خان گل و گلاب خوش تیپ که نشسته تا بیان ببرنش جلوی دوربین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاطره مامان بردیا
23 بهمن 90 9:50
واییییی جونم از الان معروف شدی کوشولو چند وقته دیگه باید توی tv منتظرت باشیم. آره ؟!!


حالا نه به این سرعت خاله خاطره جون ولی گیگه یواش یواش حواستون به منم باشه که نی نی مهمی هستم
عاطفه
23 بهمن 90 15:25
خيلي قشنگ بودي گل پسر لپ گلي ...

يه عالمه بوس از يه عالمه راه دور


مرسی خاله عاطفه جونم منم صورت ماه و مهربونتو می بوسم
محبوبه
24 بهمن 90 7:59
آقا ارشا بفرماييد شام اون عكست كه بغل ماماني هستي خيلي خوشجله گل پسر بوسسسسسسسسسسسسسس


خاله محبوبه جونم مرسی که اینگدر مهربون من خیلی دوستتون دارم X:
کاملیا
24 بهمن 90 19:54
قربونت برم خاله که همیشه لپات مثل هلو گل افتادس. فدات بشم عسلی
خاطره مامان بردیا
6 اسفند 90 20:36
پس چرا این وبلاگ آپ نمی شه ؟!


خاله خاطره آخه مامانم خیلی گرفتاره داره خونمون رو تکون میده منم که دارم حسابی کمکش می کنم دیگه وقت نداره که به وبلاگ من برسه یه کم صبر کن درست میشه
سمیرا
7 اسفند 90 15:45
ارشا خیلی نازه خدا حفظش کنه
ولی خیلی از قیافه ی خاله سالی بدم میاد
دهنش گشاد و زشته
توروخدا بهش بگین کمتر بخنده حالم بد میشه


چشم خاله سمیرا حتما بهش میگم این بار که رفتم و برنامه داشتم حتما تذکر می دم
مامان ملينا
18 فروردین 91 9:36
سلام چه جالب بود مي گفتين يه فيلم بگيرن پخش كنن كه ما هم از tv آقا ارشا رو ببينيم


مامانی ملینا جون اون روز ارشا اینقدر شیطونی کرد که همه میخواستن موهاشونو بکنن از دستش انشاا.. توی فرصت های بعدی.
مامان امیر علی
20 خرداد 91 14:07
سلام
خسته نباشین
چه پسمل خوشملی.چه لپای گلی داره خدا جون.
من عاشق شبکه من و تو ام.
به ما هم سر بزنید.
راسی تولدت مبارک ارشا گلی


مرسی مامان امیر علی جون لطف کردی عزیزم
آرشیدا خانم
6 خرداد 92 18:44
سهلاااااااااااااام ووووووووووووووووس خدای من چه لپ گلی این نازنازی
خوشحال میشیم پیش ما هم بیاید دوس شیم باسه؟؟؟من و تو


سلام دوستم چقدر خوشم میاد که با هم دوست باشیم آرشیدا جونم