ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

ارشا و دوست کوچولوش بردیا

1390/11/17 21:07
نویسنده : mamane arsha
2,270 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی رفتم ایران با بردیا دوست شدم اون از من 50 روز بزرگتره و خیلی پسر باحال و شیطونیه و من خیلی دوستیش دارم فقط چون از من بزرگتره یه کمی جست میگیره برام که من حرفشو گوش کنم. ما قراره با هم دوستای خیلی خوبی بشیم وقتی بزرگتر شدیم از الانم میخوام بگم اگر دعوامون شد بزرگترا ناراحت نشن این یه موضوع مردونه است که خودمون حلش می کنیم. .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه
17 بهمن 90 22:40
سلام . ماشالا ارشا خیلی ناناز و دوست داشتنیه....ایشالا همیشه سالم باشه...
عزیزم خاطره زایمانتو خوندم خیلی قشنگ و تاثیر گذار بود واسم و منو امیدوارتر و قوی تر میکنه برای زایمان و اینکه بتونم پسرمو طبیعی به دنیا بیارم.. ممنون عزیزم


الهه جان اصلا نگران نباش این فرشته ها اینقدر شیرین هستند که بلافاصله سختی های زایمان رو فراموش می کنی اگر سوالی یا کاری داری که از دست من بر می آید حتما خبرم کن امیدوارم نی نی کوچولوت زودتر به دنیا بیادراستی چند وقت دیگه باید منتظر گل پسر شما باشیم؟
خاطره مامان بردیا
17 بهمن 90 23:09
دوستت دارم ارشا جونم. زودی بیا ایران با همدیگه همه جا رو به هم بریزیم. اون موقع کوشولو بودیم فقط بلد بودیم بخوابیم و بشینیم . اما الان همه کار بلدیم بکنیم....هوراااااا


زودی میام دوستم منتظرم باش فگت یه کمی صبر کن منم راه بیفتم که ازت عقب نمونم وقتی گازتو می گیری و میری بیا از الان قرار بذاریم زیر میز ناهار خوری بریم که کسی پیدامون نکنه
کاملیا
18 بهمن 90 0:27
خدا به داد ما برسه با این دوتا پسر خوشجل مامانی که به هم میفتن چی بشن. قوربون دوتاشون


ارشا
خالی جون نالاحت نباش ما خیلی آقاییم
الهه
18 بهمن 90 11:08
ممنونم مامان آرشا ... فقط دعا کن بتونم از عهدش بربیام و گل پسرم سالم باشه. ..
من 1 هفته دیگه 40 هفته تموم میشه و هنوز دردام شرو نشدن... ممنونم عزیزم
اینام واسه ارشای نازنازی


اصلا نگران نباش خبر به دنیا اومدنشو بهم بده عزیزم
محبوبه
18 بهمن 90 15:41
شما دوتا فسقلي هاخيلي زرنگين فكر كردين كه مامان بزرگگا بهتون هيچي نميگن فقط كافيه امتحان كنين ميخوريمتون يالا امتحان بوسسسسسس
مامان بهراد
9 خرداد 91 19:46
سلام وبلاگ زیبائی داری البته بهتره بگم فرشته ی کوچولوی زیبائی داری
خدا براتون نگهش داره
با اجازتون لینکتون کردم
انشا الله بتونیم در آینده دوستای خوبی برای هم باشیم



مرسی مامانی بهراد جون امیدوارم که بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم خوشحالم کردی که لینکم کردین
الهام مامان محیا
2 آبان 92 1:07
روزی که خدا گل خلایق سرشت بالای در بهشت اینگونه نوشت بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع با حب علی بیا که بازست بهشت "عید ولایت بر نی نی وبلاگیها مبارک "
مامان کیان
16 آذر 92 2:10
به به ماشالا چه پسر بامزه ای. افتخار میدین باپسری من دوست بشین؟؟؟؟