ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ارشا پسری قند عسلی

من دیگه از امروز 2 تا دندون خوشگل دارم

1390/11/14 2:12
نویسنده : mamane arsha
3,027 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح مامانیم با یک قاشق چایخوری کوچولو اومد سراغم چند روزی بود که منتظر این لحظه بود ولی من هنوز دندونم در نیومده بود خلاصه تا قاشق خورد به دندونای کوچولوم صداش در اومد اونوقت بود که مامانی تا می تونست قربود صدقم رفت و کلی از خوشحالی گریه کرد منم که دیدم وقتشه از او خنده قشنگام کردم که بیشتر خوشحال بشه قهقهه توی همین گیر و دار بودیم که باباییم هم از راه رسید دیگه نمی دونین چقدر بغلم کرد و منو چلوند منم که خوشحال بودم و صدام در نمیامد مثل همیشه خوش اخلاق و خنده رو بابا هم از این فرصت استفاده کرد و تا می تونست باهام بازی کرد خلاصه که الان من یه آقای خوشگلم با 2 تا دندون خوشگل  حالا تصمیم گرفتم با این دندونام همه خوردنی های خوشمزه رو امتحان کنم اینو تنهایی خودم تصمیم گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاطره مامان بردیا
15 بهمن 90 12:46
عزیزم مروارید های کوچولوت مبارک باشه
عاطفه
15 بهمن 90 12:53
مبارك باشه پسر قند عسل .. ساليانه سال زير سايه پدر و مادرت مردي بشي واسه خودت كه همه از داشتنت و بودنت حالشو ببرن ... مي بوسمت از راه دور يه عالمه





مرسی خاله عاطفه جونم یه دنیا دوست دارم و از راه دور شما و یاسمنگولا رو می بوسم که به من یک کتاب قشنگ داده
محبوبه
15 بهمن 90 15:01
آخه ماماني انشاا... ديگه برات پيش نياد اي مامان كتي بد بيشتر مواظب عرشيا باش پسر قند عسلي دندونات مبارك باشه گل پسر ماماني رو اذيت نكن واز اين شيطونيها هم ديگه نكن ميبوسمد از راه دور





کاملیا
20 بهمن 90 16:45
خالت فدای اون دوتا دندونای خوشجلت بشه عزیزم که دلم برات یه ذره شده


خاله جونم خیلی عاشگتم به خدا یه بوس تپلی مثل خودم از او صورت ماهت